صرفا جهت خنــــــــــــــــــــــــــــــده

یکی هســـــــــــــــــــت توووووووقلبـــــــــــــم.....

.

.

.یکی هم تو فکرم..

یکی هم تو فامیل داریم...

یکی هم تو همسایه ها..

سه چهار تا هم تو نت دارم کافیه دیگه

 

 

توحموم بودم ما مانم در حمومه زده میگه

مرتضی پاشایی میشناسی؟

میگم اره چطور؟

.

.

میگه دختر همسایی بالایی اومده میگه

فرزاد فرزین دوس ندارم..

مرتضی پاشایی بخون

 

 

به سلامتی دختری که

توخیابون بنز براش بوق زد

سرشو انداخت پایین گفت گمشو کثافط

باباجان من پسرم فقط موهامو بلنده

و زیر ابرو برداشتم

 

 

شیطونه میگه دیگه نیام نت...

.

.

ولی کور خونده..

اعوذو بالله من الشیطان الرجیم..

من ایمانم قوی تر از این حرفاس

که گول شیطونو بخورم

 

 

میگن خوشتیپی و خوشگلی برای ادم هزارتا درد سر داره

نه بابا اینجوریام نی

برای من که تا الان مشکلی پیش نیومده

 

گفتم خواهرم حجابت؟؟؟

چیزی نگفت دوباره گفتم خواهرم حجابت؟؟؟

برگشت گفت چی؟؟؟

گفتم ای وااااای !خاک برسرم پسری که!!!!!!!..

 

به سلامتی پسری که وقتی پلیس بهش گیر داد گفت خانوم کی باشن؟

سرشو گرفت بالا و گفت.

.

.

بابا بیژن رفیقمه

موهاشو بلند کرد و زیر ابرو برداشته

 

داماد از عروس قبل عروسی پرسید

ایا تا قبل ازدواج دوس پسر داشتی؟

عروسش نگاهش کرد و سکوت کرد

داماد فریاد زد از این سکوت چی بفهمم؟؟

عروس گفت

.

.

پدر سگ داد نزن دارم میشمارم

 

 

دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم گفتم

بیداری؟

گفت اره بیدارم تو چی؟

ینی یه مشت روانی

دور هم جمع شدن تشکیل ملت دادن

خدایا اگه خواستی دیونه ها رو شفا بدی

دوست مارو هم بزار تو نوبیت

 

 

 

 

خبببب

نه توروخدا این فک و فامیله ما داریم؟؟!!

عاقا نمیشه که

رفیقم رفیقای قدیم

نمیزاشتن خم ب ابروت بیاد

گفته باشم این باره اخره اومدم منت کشی

اخه دیگه خسته شدم خووو

توام که همش قهر میکنی؟؟

اخرش منو جوون مرگ میکنی

به خدا جوونم اارزو دارم خوو

اصلا حس پست گذاشتن نبود

به عشق تو اومدم که

بگــــــــــــــــــم

معذرت فاطی جون

خوبه ؟

راضی شدی؟

بیا جلو همه رسما اعلام کردم

اقا قهر نباش دیگه

خف؟؟؟؟؟

بای تا های

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت22:37---25 مرداد 1393
به جان خودت دلم نمیاد با تو قهر کنم
دوست دارم همش پیشم باشی
باهم بریم خوش گذرونی
دلم برای مسخره بازیامون تنگ شده
به جااااااااااان تو قهر نیستم

پاسخ: دیدی ؟انگهار قصد کشتنو منو داری تو؟ بابا جوونم ارزو دارم هنوز من که حالا سرم شلوغه تو بیا خودم از دلتنگی درت میارم :))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393برچسب:, | 11 AM | نويسنده : عاطفه |